2. mai 2007

Det er tunge tider i Estland og Øyvind tek til å blogge

Eg har tenkt på det ei stund, at ein skulle kanskje gjere noko ut av tanken og ta i bruk bloggen som medium. Og det som får meg til å ta steget er hendingane i Estland den siste veka. Eg lever midt oppe i det, eg les estiske aviser frå dag til dag, eg har mange av venene mine i Estland, eg har estisk språk som levebrødet mitt gjennom omsetjing og konsultasjonar -- og ikkje minst bur eg i Estland og har estisk familie. Det gjer meg nok sikkert ikkje upartisk, men like fullt er det vel kanskje tid for å skrive meir på norsk som kanskje elles ikkje når fram til Noreg.
Her i bloggen kjem eg til å kome med ein del omsetjingar av stoff frå estiske medier -- og mine eigne kommentarar, der eg ser det som naudsynt.

2 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Geir K-H sa...

Bra tiltak,
det som dukker opp i norske media virker litt "fjernt" av og til.
Det har vært en spent periode, har sjøl familie i Estland og å sitte i Norge så langt (vel, litt langt iallefall) borte er ikke bare lett...