Perspektivet til ein estiskyndig nordmann med heim i Estland og Noreg. Der ikkje anna framgår er både meiningane og fotografia mine eigne. Bloggen kan siterast og refererast med kjeldetilvising. Fotografia kan nyttast med kjeldetilvising. Høgoppløseleg foto kan skaffast etter avtale.
8. mai 2007
Den estiske jernbanen utarbeider kriseplan
I samband med svikten i russisk transitt utarbeider den estiske statlege jernbanen Eesti Raudtee ein kriseplan for å takle situasjonen. Dei er førebels ikkje innstilte på å permittere arbeidarar.
Presidenten i Eesti Raudtee trur det er fleire grunnar til det reduserte volumet på transitt frå Russland.
Sidan uroa i Tallinn i slutten av april og den diplomatiske krisa med Russland har Russland grunngjeve redusert transitt gjennom Estland med reparasjon av jernbanen på russisk side. I praksis ser det ut som uoffisielle sanksjonar.
Russland har offisielt ikkje høve til nytte økonomiske sanksjonar mot Estland isolert, ettersom Estland er ein del av EU. I staden for sanksjonar mot heile EU -- som kanskje sterkast ville ramma Russland sjølv -- er dermed uoffisielle verkemiddel i form av "kjeppar i hjula" det sterkaste kortet Russland har.
(Sjå t.d. Postimees)
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar